لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز

جهت خرید انواع فلنج در تبریز و اطراف تماس بگیرید: 02155572094



کد مطلب: 01632.html
لرزه گیر
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

پشت پرده گرانی لاستیک/ نیاز واردات ۳ میلیون حلقه لاستیک غلط است/خودروسازان، عامل کمبود لاستیک

رئیس انجمن صنفی صنعت تایر در باره پشت پرده گرانی و کمبود لاستیک در بازار و ادعای خودروسازان مبنی بر نداشتن تایر پاسخ داد و گفت: به غلط می گویند " کشور نیازمند ۳ میلیون حلقه لاستیک است"، در حالی که ما تقریباً خودکفا هستیم.

به گزارش شرکت اتصالات به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا گنجی افزود: برخورد با این افراد در حوزه کاری تولید کننده نیست بلکه دستگاه‌های نظارتی و متولیان باید جلوی فعالیت این سودجویان را بگیرند.

expansion joint rubber with flange ضربه گیر لاستیکی فلنجدار

وی با اشاره به اینکه مدتی است آمار اشتباهی مبنی بر اینکه " کشور نیازمند 3 میلیون حلقه لاستیک است" توسط واردکنندگان لاستیک و تایر منتشر می‌شود و مطالبی در خصوص اینکه " تولید کنندگان داخلی ظرفیت تأمین نیاز کشور را ندارند"، اضافه کرد: ما در انجمن صنفی صنعت تایر، اعلام می‌کنیم که این آمار‌ها اساسا اشتباه است و پیش از این هم تولید کنندگان داخلی نه تنها توانایی پوشش نیاز داخلی - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - را داشتند بلکه صادرات هم در دستور کار تولید کنندگان داخلی بوده است.

expansion joint rubber with flange ضربه گیر لاستیکی فلنجدار

گنجی گفت: کل مصرف تایر کشور بین یک میلیون و 900 هزار تا 2 میلیون و 200 هزار حلقه لاستیک است که از این میان، یک میلیون حلقه مورد نیاز آن نخی بوده و یک میلیون و 200 هزار حلقه دیگر سیمی است که - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - ایران در تولید لاستیک‌های نخی کاملاً خودکفا است و کارخانه‌های - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - داخلی بیش از یک میلیون حلقه تایر نخی در - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - سال تولید می‌کنند.

expansion-joint accordion ضربه گیر آکاردئونی

رئیس انجمن صنفی صنعت تایر افزود: در مورد یک میلیون و 200 هزار حلقه تایر سیمی مورد نیاز کشور هم در حال حاضر 300 هزار حلقه تولید می‌شود و تا پایان - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - شهریور ماه، این تولید به 600 هزار حلقه خواهد رسید که این به این معناست که ما در کشور تنها نیاز به 600 هزار حلقه تایر سیمی داریم که باید از خارج وارد شود.

expansion joint rubber with flange ضربه گیر لاستیکی فلنجدار

گنجی گفت:​ آمار و ارقامی - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - که کارخانجات تولیدی با رصد وزارت صنعت آماده کرده اند دقیق است و ثابت می‌کند نیازی به واردات 3 میلیون حلقه لاستیک در سال برای کشور وجود ندارد.

expansion-joint accordion welding ضربه گیر آکاردئونی جوشی

وی افزود: باید تاکید کرد که برای تولید هر حلقه لاستیک، تنها 28 درصد - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - از مواد مورد نیاز تولید را باید وارد کرد، اما در صورت واردات، ​باید صددر صد یک حلقه لاستیک وارد شود بنابراین مزیت تولید لاستیک در کشور نسبت به واردات این است که واردات هر حلقه لاستیک 4 برابر تولید آن ارزبری دارد.

expansion-joint accordion with flange mahardar ضربه گیر آکاردئونی فلنجدار مهاردار

رئیس انجمن صنفی صنعت تایر درباره علت کمبود و یا قیمت بالای لاستیک در بازار گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد هیچ کمبودی در حوزه تولید لاستیک - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - وجود ندارد قیمت‌ها هم در دو سال گذشته 9 درصد و امسال 22 درصد افزایش داشته، اما - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - اگر مردم با قیمتی بالاتر از قیمت‌های مصوب هر حلقه لاستیک، ​ مواجه شدند حتماً به سازمان تعزیرات اطلاع دهند تا با واحد‌های صنفی متخلف برخورد شود.

expansion joint rubber with flange ضربه گیر لاستیکی فلنجدار

گنجی درباره علت کاهش تولید داخل در چند ماهه اخیر اضافه - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - کرد: خودروسازان چندین بار اعلام کرده اند که به دلیل نداشتن قطعات لازم مثل تایر خودرو امکان فروش خودروی خود را ندارند، اما کمبود تایر برای خودروسازان به دلیل مشکلاتی است که خود خودرو ساز - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - در تولید ما ایجاد - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - کرده است.

expansion-joint accordion with thread ضربه گیر آکاردئونی رزوه ای

وی گفت: برای مثال پیش از این ما با قرارداد‌های 60، 90 یا 120 روزه، ​ هر ماه 50 درصد تایر‌های درجه یک خود را به خودروسازان تحویل می‌دادیم، اما با تأخیری که خودروسازان در پرداخت قیمت تایر‌ها به کارخانه‌ها انجام دادند نقدینگی کارخانه‌های تولید تایر کم شده است و ناخوداگاه تولید این - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - محصول و تحویل تایر مورد نیاز خودروساز‌ها کاهش پیدا کرده است، اما باید تاکید کنم که کمبود و یا تأخیر در تحویل تایر به خودروساز تأثیری در قیمت بازار تایر ندارد و قیمت‌ها در بازار تحت تأثیر دلالان در حال افزایش است.

expansion-joint accordion with flange mahardar ضربه گیر آکاردئونی فلنجدار مهاردار

 

expansion joint rubber with flange ضربه گیر لاستیکی فلنجدار

گنجی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات تولید کنندگان تایر در کشور عدم - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - هماهنگی وزارت صنعت با کارخانجات تولید تایر است، زیرا برای مثال چندین ماه پیش مصوبه‌ای به کارخانجات ابلاغ شد تا کیفیت تایر‌های تولیدی داخلی را براساس استاندارد‌های روز اروپا بالا ببریم و افزایش این کیفیت خود مستلزم صرف هزینه و وقت بسیاری برای کارخانه‌های تولیدی بود که البته در این کار موفق بودند.

expansion-joint accordion ضربه گیر آکاردئونی

وی با بیان اینکه دقیقاً قرار بود از یک تا دو ماه آینده تایر‌ها با استاندارد‌های جدید وارد بازار شوند گفت: متوجه شدیم درحالیکه وزارت صنعت، تولید کننده داخلی را به تولید تایر با استاندارد‌های روز اروپا ملزم کرده است، اما به وارد کنندگان تایر اجازه داده شده تا از دو ماه پیش تایر‌هایی با کیفیت پایین‌تر و بدون نیاز به تأییدیه‌های استاندارد وارد کنند که این می‌تواند هم برای تولید کننده‌ها و هم برای مصرف - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - کننده‌ها خطرات - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - جدی ایجاد کند.

expansion-joint accordion with flange ضربه گیر آکاردئونی فلنجدار

رئیس انجمن صنفی صنعت تایر افزود: - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - استاندارد‌های جدید این امکان را به مصرف کننده تایر می‌دهد تا در مسافت - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - کمتری ترمز کرده و چسبندگی تایر به آسفالت بیشتر از تولیدات با استاندارد‌های پیشین باشد، اما نکته عجیب اینجاست که چطور وزارت صنعت در - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - حالی - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - که تولید کننده داخلی را ملزم به رعایت استاندارد‌های روز بین المللی می‌کند، اما وارد کنندگان را از این استاندارد‌ها معاف کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد که هر تایری و با هر - لرزه گیر چدنی مارک آبی تبریز - کیفیتی که مدنظرشان است را وارد کرده و اینگونه با جان و مال مردم بازی کنند.

expansion joint rubber with flange ضربه گیر لاستیکی فلنجدار

انتهای پیام/

expansion-joint rubber mahardar ضربه گیر لاستیکی مهاردار

*** مشتری گرامی، با توجه به نوسانات قیمت، لطفا قبل از واریز وجه منتظر تایید کارشناس فروش بمانید. *** رد کردن